+420 602 378 320
Dnes jsme zde pro vás od 11 - 16 hod. Po: 11 - 16 hod. Út: 11 - 16 hod. St: 11 - 16 hod. Čt: 11 - 16 hod. Pá: 11 - 16 hod. So: Odpočíváme Ne: Odpočíváme
+420 602 378 320
Dnes jsme zde pro vás od 11 - 16 hod. Po: 11 - 16 hod. Út: 11 - 16 hod. St: 11 - 16 hod. Čt: 11 - 16 hod. Pá: 11 - 16 hod. So: Odpočíváme Ne: Odpočíváme
0
  • Úvod
  • Reklamační řád, výměna zboží, vrácení zboží

Reklamační řád, výměna zboží, vrácení zboží

Výměna nebo vrácení zboží

Zjistili jste, že objednané zboží vám nevyhovuje, nelíbí se vám barva nebo zboží neodpovídá vaší představě? Nevadí, můžete nám nepoškozené a nepoužité zboží vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky.

Jak postupovat při vrácení nepoužitého nepoškozeného zboží? 

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro výměnu nebo vrácení zboží
  2. Vyfoťte vyplněný formulář, vyfoťte zboží a zašlete na e-mail reklamace@magbag.cz, jako předmět uveďte Číslo Vaší objednávky a do textu e-mailu napište: Dobrý den, žádám o výměnu zboží dle vyplněného formuláře nebo žádám o vrácení zboží. Do formuláře v případě požadavku na vrácení peněz, uveďte číslo účtu, kam mají být peníze zaslány
  3. Formulář vložte do krabice spolu s nepoškozeným, nepoužitým zbožím
  4. Počkejte na potvrzení emailu
  5. Následně zašlete zboží Zásilkovnou na jméno: Radka Procházková, výdejní místo: PSČ 19016, Chovatelské potřeby, Malešovská 1652
  6. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, jinou barvu atd., bude vám po vrácení zboží k nám na sklad a jeho kontrole, zasláno zboží nové dle vašich požadavků
  7. Pokud budete chtít zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet, bude zboží zkontrolováno, že je nepoužito a nepoškozeno a budou vám odeslány peníze  na vámi uvedený účet ve formuláři

Reklamace zboží

Za vadu nelze považovat:

  • přirozené změny materiálů, z nichž je zboží vyrobeno;
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (§2167, odst. b, OZ);
  • opotřebení vlivem nesprávného užívání (např. přetěžování kabelek), nedodržení zásad účelovosti, ošetřování a/nebo údržby věci;
  • mechanické poškození a/nebo neopatrné či nešetrné zacházení s věcí (protržení, prořezání, poškrábání, odření, pomuchlání, přeložení nebo ušpinění vrchového či vnitřního materiálu, utržené zapínání či jiné součásti věci, vady zipu vzniklé nešetrným zacházením, poškození kabelek, batohů soustavným přetěžováním, atd.) (§2170 OZ);
  • znehodnocení věci v důsledku nadměrného promoknutí či provlhnutí, dále vyblednutí vlivem dlouhodobého a intenzivního slunečního záření;
  • poškození vlivem působení inkoustu, kosmetiky a jiných agresivních látek;

Zjistili jste, že objednané zboží je poškozené při zásilce, ještě předtím, než jste ho začali používat?

Jak postupovat? 

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro reklamaci zboží
  2. Vyfoťte vyplněný formulář, vyfotte zboží a zašlete na e-mail reklamace@magbag.cz, jako předmět uveďte Číslo Vaší objednávky a do textu e-mailu napište: Dobrý den, reklamuji vámi dodané zboží z důvodu (a uveďte důvod reklamace). Zároveň uveďte váš návrh na řešení reklamace, zda si přejete vrátit peníze nebo zboží vyměnit za nové nepoškozené. Do formuláře v případě požadavku na vrácení peněz, uveďte číslo účtu, kam mají být peníze zaslány
  3. Formulář vložte do krabice spolu s reklamovaným zbožím
  4. Počkejte na potvrzení emailu
  5. Následně zašlete zboží na naši adresu zpět Radka Procházková, výdejní místo: PSČ 19016, Chovatelské potřeby, Malešovská 1652
  6. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, bude vám po vrácení zboží a posouzení reklamace k nám na sklad, zasláno zboží nové.
  7. Pokud budete chtít zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet, bude reklamace posouzena, po obdržení k nám na sklad, že nedošlo k poškození zboží vaší vinou a budou vám odeslány peníze  na vámi uvedený účet ve formulář

Vyřízení reklamace (používané zboží):

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. V odůvodněných případech může být lhůta delší. Prodávající je povinen kupujícího informovat o vyřízení reklamace, nejlépe emailem nebo pomocí SMS.


Pokud je reklamace řešena opravou zboží, a pokud kupující nevyzvedne opravenou věc ve lhůtě do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být oprava provedena, může prodávající účtovat kupujícímu poplatek za uskladnění (tzv. skladné) (§2415 OZ). Skladné účtujeme ve výši 25 Kč za každý započatý týden. Prodávající má právo vrátit kupujícímu nevyzvednuté zboží až po zaplacení poplatku za uskladnění. Nevyzvedne-li si kupující věc ve lhůtě sedmi měsíců ode dne, kdy byl povinen ji vyzvednout (tedy do osmi měsíců od uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace), má prodávající právo reklamovanou věc prodat. Je-li prodávajícímu známa adresa kupujícího a jde-li o věc větší hodnoty (dle nařízení vlády č. 258/1995 Sb. je věcí větší hodnoty věc přesahující hodnotu 3 000 Kč), je prodávající povinen kupujícího předem vyrozumět o zamýšleném prodeji a poskytnout mu lhůtu dva týdny k vyzvednutí věci. Dojde-li k prodeji nevyzvednuté věci, je prodávající povinen na požádání vyplatit kupujícímu výtěžek prodeje po odečtení poplatku za uskladnění a nákladů prodeje. Právo na výplatu tohoto výtěžku se promlčuje uplynutím obecné tříleté promlčecí doby ode dne prodeje věci.

Newsletter

Chcete-li být informováni o novinkách, vyplňte svůj e-mail.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

Proč nakoupit u nás?

Každá naše kožená kabelka je originál a bude krásným doplňkem každé ženy.

Naše kabelky jsou z ručně barvených kůží a jsou vyráběné po malých sériích, takže stejnou kabelku nepotkáte na každé druhé ženě. 

Náš e-shop zaručuje rychlé dodání a vždy skvělou komunikaci.

© ARSYLINE 2022
Upozornění
Zavřít
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku

V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0 Kč 

Pokračovat v nákupu Zobrazit košík