+420 602 378 320
  • Úvod
  • Reklamační řád, výměna zboží, vrácení zboží

Reklamační řád, výměna zboží, vrácení zboží

Výměna nebo vrácení zboží

Zjistili jste, že objednané zboží vám nevyhovuje, nelíbí se vám barva nebo zboží neodpovídá vaší představě? Nevadí, můžete nám nepoškozené a nepoužité zboží vrátit.

Jak postupovat? 

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro výměnu nebo vrácení zboží
  2. Vyfoťte vyplněný formulář, vyfoťte zboží a zašlete na e-mail reklamace@magbag.cz, jako předmět uveďte Číslo Vaší objednávky a do textu e-mailu napište: Dobrý den, žádám o výměnu zboží dle vyplněného formuláře nebo žádám o vrácení zboží. Do formuláře v případě požadavku na vrácení peněz, uveďte číslo účtu, kam mají být peníze zaslány
  3. Formulář vložte do krabice spolu s nepoškozeným, nepoužitým zbožím
  4. Počkejte na potvrzení emailu
  5. Následně zašlete zboží na naši adresu
  6. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, jinou barvu atd., bude vám po vrácení zboží k nám na sklad a jeho kontrole, zasláno zboží nové dle vašich požadavků
  7. Pokud budete chtít zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet, bude zboží zkontrolováno, že je nepoužito a nepoškozeno a budou vám odeslány peníze max do 48 hod na vámi uvedený účet ve formuláři

Reklamace zboží

Zjistili jste, že objednané zboží je poškozené?

Jak postupovat? 

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro reklamaci zboží
  2. Vyfoťte vyplněný formulář, vyfotte zboží a zašlete na e-mail reklamace@magbag.cz, jako předmět uveďte Číslo Vaší objednávky a do textu e-mailu napište: Dobrý den, reklamuji vámi dodané zboží z důvodu (a uveďte důvod reklamace). Zároveň uveďte váš návrh na řešení reklamace, zda si přejete vrátit peníze nebo zboží vyměnit za nové nepoškozené. Do formuláře v případě požadavku na vrácení peněz, uveďte číslo účtu, kam mají být peníze zaslány
  3. Formulář vložte do krabice spolu s reklamovaným zbožím
  4. Počkejte na potvrzení emailu
  5. Následně zašlete zboží na naši adresu zpět
  6. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, bude vám po vrácení zboží a posouzení reklamace k nám na sklad, zasláno zboží nové.
  7. Pokud budete chtít zboží vrátit a zaslat zpět peníze na účet, bude reklamace posouzena, že nedošlo k poškození zboží vaší vinou a budou vám odeslány peníze max do 48 hod na vámi uvedený účet ve formuláři

Newsletter

Chcete-li být informováni o novinkách, vyplňte svůj e-mail.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

© ARSYLINE 2019
Upozornění
Zavřít
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku

V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0 Kč s DPH

Pokračovat v nákupu Zobrazit košík